Pigg som en mört !

Har precis sett eclipse, Älska !! men ja gillar inte jacob :H  Ett rent kött hövve enligt mig, snygg dock.. 
Aja film som tur e :D haha
Nu funderar ja på att kolla vampyrer suger.. fastän emelie sa att den suger :H
DAGEN FAIL!!!!
Skulle lägga mig i sänger o kolla film , för farsan fixa datan,
så när ja änna ska slänga mig på sängen missar ja totalt, o dunstar
rakt ner i gölvet.. hur i helvete lyckas jag ? XD
Aa vi fick ett gott skratt ! haha

Sitter just nu o lyssnar på min älskade lugna spotify lista !
--> lugna <--
för den som vill lyssa då :)
Saknar mitt hår :o :(

Kommentarer
Postat av: KallamejDea<3

Haha den bilden har jag gjort XD

2010-09-14 @ 19:27:23
URL: http://kallamejdea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0