Dag 5 – Vad är kärlek. Dag 6 – Min dag.

Hade fullt upp igår så sket i att skriva här, o eftersom dag 6 är min dag så skriver ja där Dag 5 – Vad är kärlek. Det va en otroligt jobbig o gööt fråga, men kärlek för mig är nog familjen i stort sett, syskon, mamma, pappa o morbror m.m men mina nära vänner har ja otroligt mycket kärlek till förr för, va man nu säger. Dom betyder otroligt jävla mkt :) Dag 6 - Min dag. Hahaha ja, har vart i ''roliga'' skolan.. fast den va lite rolig ändå :) Börja med att vi hade ett litet mat krig haha, sen mini vatten krig i matsalen, haha sen när vi kommer ner t skolan blev de då inte ett litet vattenkrig :o venne hu måna som hade gjort sånna jävla flasker! Självklart vare ja som blev blötast som vanligt (a) haha men de va fan skoj ! Men nu ska ja byta om o dra t träningen ! gött må ja säga :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0