Dag 1 – Presentera mig själv.

Mja va finns de att säga...
Ja heter Anna Emma Helena Blom är 15 år snart 16 :)
Bor i Ödeborg med min mamma mesta dels, men oxå typ varannan helg hos min pappa o sambo i Stigen!
Dom har gett mig två syskon en lille bror och en lilla syster som ja älskar stort ! :)
Har även Morbror Björn!  Faster johanna med kusinen jonna, och farbror christoffer med kusinen filippa och snart 1 t :)

Jag är en för de mesta glad person, lite hm lätt galen person ? hehe
Mina nära vänner betyder otroligt mkt för mig! vet inte hur ja skulle klara mig utan dom!
tänker inte räkna upp massa namn, men dom som ska ta åt sig gör nog de :)
iaf, ja ser fram emot sommaren -11 som in i helvete, och hoppas på en lika grym sommar som förra året
om inte bättre ? :D

Mja nu vette fan va ja ska skriva så då slutar ja ! hejsvejs :)


Nårga bilder på some friends, palla inte lägga upp mer, ska ju hinna se på tv me ?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0