Min dag!

Är gött seg efter en jobbig vecka minst sagt!
Idag vare rätt soft att sluta vid typ 1 ? drog me jessica t hennes syster o tjöta lite haha.
Sedan vid en 5 va ja hemma tror ja , då ja satte mig vid datan i kanske 45 min ? innan ja kom på att ja skulle med bussen.. som ja självklart missa (a) (: så farsan fick köra ut mig, drog t jessica satt o slöa o hade trevligt ho färga håret dessutom, lite goa skratt där må ja säga (:
sedan gårn!

Sen ska ja berätta de äckligste på hele dan!
Ja o niklas vänta på bussen i fla, då kommer de en full norsk kärring,
ho va trevligt men jävligt full haha.
Så när ja går på bussen sätter ho sig breve mig.
o snacka skit om negrerna som snackar där bak, o självklart skriker
ho HÅLL KÄFTEN JÄVLA IDIOTER o då blev ju dom förbannade -.-
efter hon gått av satt dom o snacka på engelska ? haha
fucking bitch habla habla
SEN TRO FAN FÖLJER DOM EFTER MIG HALVA VÄGEN HEM ?!
men när ja börjar gå ner för en backe vänder dom.
en blir ju fan skraj :o

Ah de va min da ! för dom som palla läsa, Nu ska ja sova o sen imorn tror ja att jag ska fixa mig en ny design
(: natti alla jävlar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0