Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild



1. Jag heter Anna Emma Helena Blom ;d
2. Jag ska snart börja gå bygg ! (Y)
3. Jag hatar spindlar och sniglar
4. Jag har två syskon, saga & alvar
5. Jag bor i ödeborg & stigen
6. Jag lyssanr för de mesta på 5fdp & Metallica ( dock många fler men dom ligger överst )
7. Jag är väldigt överbeskyddande mot dom som står mig närmast!
8. Jag har just nu hårfärg i hövvet ((((:
9. Jag är otorligt sugen på att bada !
10. Jag skulle ALDRIG tänka mig att bo i ''storstan''
11. Jag hatar men ändå älskar Färgelanda!
12. Jag börjar få slut på saker att skriva...
13. Jag ska sköjla ur hårfärgen om ca 10 min :(
14. Yeeaaahhh ;D
15. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0