Äntligen är internet tillbaka !

Så där ja ju hade ja internet igen !
första dagen på sommarlovet o de regnar... wiihoo

Skolavslutning igår då.. O JAG VA MED I KÖREN ?!?!  tanken va först att bara slippa lektioner men tillslut både ja sjöng o  spela trummor inte dåligt de :D

Äntligen slipper man valbo, har dock vart 3 jätte roliga år med massa underbara vänner !

haha igår bytte ja kläder 3 gånger.. först min rosa klänning i kyrkan, sen en svart klänning på middagen, sen höga jeans på kvällen. Kvällen va väl lite sisådär igår, hoppas på roligare i helgen ! men stog nere o prata i fritidsledarna oså :)

Och en bild på mina normala vänner från igår oxa ! haha


Jag förstår inte riktigt alla som gråter när dom går ur 9an ?
Dom från klassen ja vill träffa träffar ja ju ändå så.. hmm ahja
slänger även upp lite bilder från flaket och middagen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0